Hana Kopišťová

Přijďte si pro to, co potřebujete

Myslím, že nikde na světě neexistuje člověk, který by byl odborníkem na můj život a mohl mi říkat co potřebuji a co je pro mne nejlepší. Nikdo na světě mi nevidí do hlavy, do srdce, do těla, nechodil v mých botách a nežil můj příběh. Toho odborníka máme každý sám v sobě a pokud ho posloucháme a řídíme se tím, co nám říká, jsme šťastní.

Tímto způsobem pracuji s klienty. Nejsem odborníkem na Váš život, nemám právo ho hodnotit, soudit a říkat Vám co máte dělat. Každého klienta vedu k jemu samotnému, aby pochopil kdo je, naučil se se sebou komunikovat, poznal co jej utváří, co potřebuje a jak chce žít.

Odpovědi na tyto otázky jsou leckdy těžké a člověk je nevidí. Mohou být pohřbeny pod vrstvou těžkého života, nefunkčních vzorců, strachu a zkresleného vnímání sama sebe. Pokud za mnou přicházíte, není důležité, proč to tak je. Důležité je, že jste se rozhodli na sobě pracovat a chcete nějakou změnu ve svém životě.

Budu s Vámi pracovat tak, jak potřebujete. Každý jsme jiný. Někdo bude potřebovat hodně povídat a cítit bezpečí, zájem a důvěru. Někdo bude chtít pitvat příčiny a odhalovat zákulisí svého chování. Někdo zase bude chtít nakopnout a podržet ve svých nejistých krocích atd. Můžete ode mne potřebovat téměř cokoli. Budu vás poslouchat, budu Vám pomáhat, podporovat Vás, říkat Vám věci, které třeba nechcete slyšet, nebo se bojíte si je přiznat, budu Vás doprovázet a držet za ruku, když bude potřeba. Budu dělat cokoli pro to, abyste byli šťastní a sami sebou.

Nebudu Vás ale přesvědčovat, abyste na sobě pracovali.

Nebudu Vám psát recepty a návody na štěstí.

Nebudu překračovat v komunikaci a spolupráci s Vámi své hranice (viz níže).

Cena za osobní setkání  je 2500,- do 120 min.

Cena za sezení prostřednictvím telefonu je 2000,- do 120 min.

Vycházím z předpokladu, že klient přichází na setkání dobrovolně, ze své vlastní vůle a zodpovědnosti. Témata, která otevíráme jsou probírána na základě zadání klienta, nebo jeho souhlasu. Mou rolí je vedení celého procesu směrem k cíli, zadanému klientem. Nepřebírám žádným způsobem zodpovědnost za jeho život během sezení, ani po jeho skončení.

Veškeré postupy a techniky, které používám ve své práci s klienty slouží k jejich blahu a prospěchu, nemají charakter hodnocení či diagnostikování daného člověka. Nenahrazují lékařskou péči. Žádný z postupů a technik nepoužívám bez slovního souhlasu klienta.

Objednávejte se, prosím, telefonicky, případně emailem.

Adresa provozovny je Lipová 495/40, 301 00 Plzeň Roudná ve 4. patře

Pokud potřebujete termín zrušit, nebo přesunout, samozřejmě není problém. Když zjistíte, že se na naše setkání nebudete moci dostavit, dejte mi, prosím, vědět co nejdříve.

Vyhrazuji si právo na účtování sezení v plné výši, pokud termín zrušíte méně než 24 hodin před jeho začátkem. Stejně tak v případě nedostavení se na setkání bez omluvy či jiného vysvětlení, považuji termín za propadlý a požaduji uhrazení ceny setkání stejně jako v případě pozdního rušení.

Není možné sezení prodlužovat z důvodu pozdního příchodu s ohledem na další objednané klienty.

Z důvodu opakovaného rušení setkání nebo pozdních příchodů bez omluvy si vyhrazuji právo ukončit spolupráci, či požadovat platbu za sezení předem.

Výjimkou výše uvedených jsou velmi závažné a neočekávané životní okolnosti.

Platba za sezení je možná v hotovosti, či bankovním převodem na účet číslo: 1073280052/3030 nejpozději do 5 pracovních dnů od uskutečněného setkání. Pokud je platba zpožděná, nebo nepřijde vůbec, považuji to za nekorektní jednání a zpožděné platby bez omluvy či vysvětlení, nebo neuskutečněné platby považuji za důvod k ukončení spolupráce, případně vyžádání platby předem.

Prosím, buďte zodpovědní k sobě a ostatním, přesouvejte své domluvené termíny v případě nemoci a nachlazení.

V případě, že mne v průběhu sezení informujete o infekčním onemocnění, nebo jeho příznaky na Vás budou evidentní, sezení ukončuji v jakékoli jeho fázi a dále postupuji jako v případě nedostavení se na sezení.

Na tato pravidla je odkazován každý, kdo mne kontaktuje z důvodu objednání termínu.

Pokud klient nepřichází s jakýmikoli dotazy a připomínkami před uskutečněním prvního osobního setkání, bere se za to, že je s pravidly obeznámen a ztotožněn.